dissabte, de setembre 30, 2006

Sociovergència


El govern amic de Madrid llença senyals de fum: dos alcaldes convergents reus de la justícia han estat indultats, és a dir, segueixen sent culpables però, grciosament, el govern, mitjançant el rei els perdona els delictes, fa la vista grossa. Un, reu de prevaricació administrativa, l'altre reu de prevaricació mediambiental.

Vaja, que la justícia és igual per a tots. Sobretot si tens un govern amic.

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

No sé si será la sociovergencia... Si son culpables, que cumplan; si la justicia o el rey o quien sea les rebaja la pena (que no indulta, me ha parecido leer), igual entra dentro de la normalidad judicial.

Lo que no es normal es la cantidad de manos pringadas de dinero sucio y de políticos convertidos en egipcios (por lo de la mano en la espalda esperando lo que tiene que caer).

Haberlos haylos no sólo de CDC, de Unió, del PSC, de ICV... (igual los del PPC en Catalunya no llegan a tocar pasta suficiente para pringarse los dedos pero en otras partes...)

Y los de ERC? Manos blancas? Je, je ,je. Algunos será porque se ponen guantes (y se los cambian a menudo). En alguna comarca del norte, hay algunos casos típicos que corren de boca en boca... Pero la justicia no actúa.

¿Será que el pacto ERC-PSOE tambien pone alguna venda a los ojos de la justicia?

En política, a veces es mejor no tirar demasiadas piedras... Por aquelo que pueden rebotar en el propio tejado.

Cada vez que veo por a tele lo mal que lo están pasando los Rocas, Yagües, Marcos y Cachulis varios, pienso que algún se levantará un clamor de solidaridad con ellos desde la mayoría de los pueblos, pequeños y grandes, y una inmensa mayoría de políticos saldrán a la calle con pancartas que digan: "Marbella somos todos".

Y entonces se hará justicia.

11:45 a. m.  
Blogger Mireia said...

viu-viu, de totes maneres veig que l'indult es de rebaixa, que els han reduït a la meitat de temps la inhabilitació, lo que m'agradaria saber son els motius de l'indult, que d'aquestes coses no n'entenc, però un indult per molt mesura "graciable" que sigui doncs be que necessitarà una motivació, que tots els decrets i resolucions tenen la part aquella de "fonaments de dret" i "fets", amb lo d'"atès que..." i "atès que.."

I, viu-viu, modernitza la foto, que la bona es aquesta, que no hem va sortir malament del tot, i hi surten d'esquerra a dreta el Robert the Bruce (aspirant a ser rei d'Escòcia) l'Edward Longshanks (rei d'Anglaterra) i el pare leprós de Robert the Bruce :)

4:13 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home