dimarts, d’octubre 11, 2005

Malalts de sexe

Porto uns dies que no faig res més que sentir a parlar de sexe. Llegint el diari, circulant per internet, mirant les notícies...

A Lleida han obert l’espectacle de noies que ballen curtes de roba (i no sé si després s’hi pot intimar o no...) més gran no sé si de Catalunya, d’Europa o del món. Resulta que des de Barcelona ja s’han organitzat sortides amb cotxe per anar-hi de turisme. Les Terres de Ponent ja han trobat un nou reclam publicitari. L’ara conseller Siurana deu estar orgullós de la seva terra.

Actualment també es celebra la
fira de cinema eròtic de l’Hospitalet. Ara aquest festival ja és d’interès nacional i rep ajuda del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya. Sort en tenim de la consellera Mieras que vetlla per l’interès general...

Llegint un diari electrònic d’internet vaig veure un link amb el rostre d’una jove francament bonica. Jo vaig prémer l’enllaç i... oh sorpresa!!! Vaig trobar una
pàgina web que resulta la solució de totes aquestes persones que es troben mancats de... afecte? Una pàgina de dones russes que cerquen parella occidental per contraure-hi matrimoni. El meu dubte és si realment busquen un home occidental, si busquen fugir de Rússia o si busquen esdevenir una espècie de nou Dinio...